2023/2024:
- Alicja Jakubczyk – Wykorzystanie serwisów Facebook, Instagram i TikTok jako narzędzi wspomagających promocję oferty programowej. Casus Telewizji Polsat,
- Małgorzata Dąbrowska – Kultura obrazkowa w komunikacji przedstawicieli pokolenia Baby Boomers w mediach społecznościowych,
- Jakub Krezymon – Media społecznościowe i ich rola w kreowaniu trendów kulinarnych,
- Maksymilian Lisewski – Kampania wyborcza w mediach społecznościowych na przykładzie wyborów parlamentarnych w Polsce w 2023 roku,
- Hubert Nastachowski – Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzi promocji czytelnictwa w Polsce i na świecie na przykładzie YouTube oraz Instagram,
- Mariusz Kalinowski – Obszary występowania i potencjał rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję,
- Julia Dzikoń – Ocena dostępności serwisów internetowych urzędów miejskich na przykładzie Gdańska, Poznania i Katowic.
2022/2023:
- Katarzyna Rohda – Wykorzystanie platformy TikTok w działaniach promocyjnych polskich muzeów na przykładzie Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Emigracji w Gdyni i Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu (praca została nagrodzona w 12. edycji konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie),
- Mateusz Szudra – Walka z dezinformacją w Polsce w świetle badań własnych – charakterystyka projektów oraz narzędzi,
- Joanna Świadek – Media społecznościowe i ich rola w wyznaczaniu i utrwalaniu współczesnych kanonów kobiecego piękna,
- Marta Filipiak – Instagram jako nowoczesne narzędzie promowania marki w Internecie na przykładzie działalności firm: Ochnik, Ryłko i Gino Rossi,
- Hubert Jędrzejewski – Patostreaming jako narzędzie popularyzacji treści przemocowych wśród użytkowników mediów społecznościowych,
- Agata Połatyńska – Ocena architektury informacji wybranych serwisów streamingowych (Netflix, Disney+, Player) w kontekście wymagań architektury informacji.
2021/2022:
- Małgorzata Czerwonka – Ocena architektury informacji wybranych serwisów grupy Natemat.pl w kontekście wymagań architektury informacji i projektowania zorientowanego na użytkownika,
- Alicja Polaszek – Influencer marketing jako nowoczesny sposób promowania marki w przestrzeni cyfrowej,
- Natalia Kaczmarkiewicz – Ocena architektury informacji wybranych platform sprzedażowych na przykładzie Zalando.com, Answear.com i Modivo.com,
- Weronika Hul – Niewłaściwe wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzi zarządzania wizerunkiem niepublicznych szkół wyższych województwa kujawsko-pomorskiego. Casus Facebooka i Instagrama,
- Ani Sukiasyan – Social media marketing i jego znaczenie w kształtowaniu wizerunku marki,
- Szymon Kuras – Serwisy interwencyjne jako przykład internetowych platform wykorzystujących mechanizm partycypacji społecznej w Polsce,
- Oliwia Bujak – Serwis pacjent.gov.pl jako przykład narzędzia ułatwiającego dostęp do cyfrowych usług medycznych w Polsce,
- Tomasz Lewandowski – Serwisy internetowe banków Millenium Bank, Santander Consumer Bank i mBank w świetle wymagań architektury informacji,
- Jakub Grabowski – Architektura informacji serwisów internetowych największych miast województwa kujawsko-pomorskiego,
- Piotr Wolski – Podcast jako nowoczesna forma prezentacji treści o tematyce true crime i horror.