Prace licencjackie napisane pod moim kierunkiem

2023/2024:

  • Alicja Jakubczyk – Wykorzystanie serwisów Facebook, Instagram i TikTok jako narzędzi wspomagających promocję oferty programowej. Casus Telewizji Polsat,
  • Małgorzata Dąbrowska – Kultura obrazkowa w komunikacji przedstawicieli pokolenia Baby Boomers w mediach społecznościowych,
  • Jakub Krezymon – Media społecznościowe i ich rola w kreowaniu trendów kulinarnych,
  • Maksymilian Lisewski – Kampania wyborcza w mediach społecznościowych na przykładzie wyborów parlamentarnych w Polsce w 2023 roku,
  • Hubert Nastachowski – Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzi promocji czytelnictwa w Polsce i na świecie na przykładzie YouTube oraz Instagram,
  • Mariusz Kalinowski – Obszary występowania i potencjał rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję,
  • Julia Dzikoń – Ocena dostępności serwisów internetowych urzędów miejskich na przykładzie Gdańska, Poznania i Katowic.

2022/2023:

  • Katarzyna Rohda – Wykorzystanie platformy TikTok w działaniach promocyjnych polskich muzeów na przykładzie Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Emigracji w Gdyni i Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu (praca została nagrodzona w 12. edycji konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie),
  • Mateusz Szudra – Walka z dezinformacją w Polsce w świetle badań własnych – charakterystyka projektów oraz narzędzi,
  • Joanna Świadek – Media społecznościowe i ich rola w wyznaczaniu i utrwalaniu współczesnych kanonów kobiecego piękna,
  • Marta Filipiak – Instagram jako nowoczesne narzędzie promowania marki w Internecie na przykładzie działalności firm: Ochnik, Ryłko i Gino Rossi,
  • Hubert Jędrzejewski – Patostreaming jako narzędzie popularyzacji treści przemocowych wśród użytkowników mediów społecznościowych,
  • Agata Połatyńska – Ocena architektury informacji wybranych serwisów streamingowych (Netflix, Disney+, Player) w kontekście wymagań architektury informacji.

2021/2022:

  • Małgorzata Czerwonka – Ocena architektury informacji wybranych serwisów grupy Natemat.pl w kontekście wymagań architektury informacji i projektowania zorientowanego na użytkownika,
  • Alicja Polaszek – Influencer marketing jako nowoczesny sposób promowania marki w przestrzeni cyfrowej,
  • Natalia Kaczmarkiewicz – Ocena architektury informacji wybranych platform sprzedażowych na przykładzie Zalando.com, Answear.com i Modivo.com,
  • Weronika Hul – Niewłaściwe wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzi zarządzania wizerunkiem niepublicznych szkół wyższych województwa kujawsko-pomorskiego. Casus Facebooka i Instagrama,
  • Ani Sukiasyan – Social media marketing i jego znaczenie w kształtowaniu wizerunku marki,
  • Szymon KurasSerwisy interwencyjne jako przykład internetowych platform wykorzystujących mechanizm partycypacji społecznej w Polsce,
  • Oliwia Bujak – Serwis pacjent.gov.pl jako przykład narzędzia ułatwiającego dostęp do cyfrowych usług medycznych w Polsce,
  • Tomasz Lewandowski – Serwisy internetowe banków Millenium Bank, Santander Consumer Bank i mBank w świetle wymagań architektury informacji,
  • Jakub Grabowski – Architektura informacji serwisów internetowych największych miast województwa kujawsko-pomorskiego,
  • Piotr Wolski – Podcast jako nowoczesna forma prezentacji treści o tematyce true crime i horror.